1 października 2010

Spaghetti bolognese

Moja wersja na fazę III, 
ale łatwo zmodyfikować zamieniając makaron na seler tarty lub naleśnikowe paski.


POTRZEBUJEMY:

- ok. 50 g makaronu 
 ( u mnie kukurydzianego, bo zawiera tylko mąkę kukurydzianą 
i skrobię kukurydzianą, bez soli, cukru itp)

- pół puszki pomidorów razem z zalewą
 - mięso wołowe mielone- w zależności ile mamy i ile lubimy mięska w sosie
- plaster sera GOUDA light 

przyprawy, u mnie 
 - papryka ostra
-sos sojowy
-papryka słodka 
-czosnek granulowany
-zioła prowansalskie
- i moja ulubiona bazylia 

WYKONANIE: 

Mięso smażymy na teflonowej patelni z odrobią wody- żeby się nie przypalało. Dodajemy pomidory z zalewą i przyprawiamy do smaku. Dusimy do połączenia aromatów i lekkiego rozpadnięcia kawałków pomidorów.
Wykładamy na ugotowany makaron i rwiemy ser na wierzch. SMACZNEGO! 



3 komentarze:

  1. ooo, a jak wygląda torebka z tym makaronem? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Autumn : ten makaron kupiłam w bomi, jest jakis ekologiczny i bezglutenowy więc leżał koło żywności dla cukrzyków,koło mleka sojowego i słodzików i zdrowego żarełka. Przezroczyste opakowanie z cieniutkimi zółtymi nitkami ;D

    OdpowiedzUsuń