22 października 2010

Czarodziejskie produkty II

Musze pokazac Wam moje kolejne czarodziejskie produkty, zeby dodac kolejne posty :) 


"Syrup" wiśniowy



kalorie:
wdg mnie naprawde znikome,
ponieważ jest on na aspartamie i aromatach, iwec można twierdzić, ze nie ma kalorii

cena: jak dobrze pamietam to 1,49

smak: wyważony, naprawde bardzo wiśniowy, nie trzeba dosładzac

gdzie można kupić: lidl

wpływ na odchudzanie: używam go bardzo czesto i nie widze żanych przeszkód



Serwatka czekoladowa


(kliknij na zdj, to się powiększy)

firma: Olimp

kalorie: ok. 100kalc na łyżke

cena: 35 zł.

wielkość opakowania: 600 g

gdzie można kupić: w sklepach z odzywkami dla sportowców, można szukać w internecie

do czego używam: smażę nalesniki, zamiennie do mleka w proszku, zagęszczam ciasta

smak: w przeciwieństwie do białka sojowego, które tu prezentowałam, ta serwatka jest słodka, lekko czekoladowa, są też inne smaki, powiększcie sobie drugie zdj to bedzie widać ile ich tam jest,
ja osobiście przetestowałam smak waniliowy- najbardziej polecam, smakowało mi bardzo, było mega uniwersalne, miałam także smak bananowy- ten, odradzam, jest po prostu niesmaczne i nie pasowało mi prawie do zadnej potrawy. w nalesnikach było mocno czuć "sztuczne" banany.

wpływ na odchudzanie: ani nie przyspiesza, ani nie spowalnia, ale nie mam wyrzutów sumienia, ze zjadłam za dużo węglowodanów w postaci mleka granulowanego



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz