28 września 2010

100% -Proteinowy naleśnik

Zacznę od tego, że dzisiaj jestem na czystych proteinach- odwyk i powrót do dukanowej wagi. Tak to się u mnie dzieje ostatnimi czasy, ze w tygodniu ładnie się trzymam a w weekend tak puszczają mi jedzeniowe hamulce, ze waga skacze nawet 2 kg. Do tego mam tendencję do NIEPOHAMOWANEGO RZUCANIA się na słodycze. Zjem jednego cukierka to potem zjem od razu paczkę.więc w sobotę byłam na urodzinach i jadłam dosłownie wszystko i dużo wypiłam i o dziwo wszystko wytańczyłam, ale w niedziele leczyłam kaca słodyczami i mi waga skoczyła no i obecnie doprowadzam ją do normy. :)

Więc: CZYSTO proteinowy naleśnik:





POTRZEBUJEMY:
1 białko
1 łyżeczke serka homo 0%
łyżke twarogu + łyżeczke serka homo 0%
słodzik

czekolada
1 łyżeczke błonnika kakaowego firmy micra
4 słodziki rozgniecione
olej parafinowy do rocieńczenia

WYKONANIE:
Białko ubijamy i mieszamy delikatnie z serkiem, wstawiamy na 3 min do mikrofali. Twaróg serek i słodzik mieszamy i tak powstaje nadzienie. skł. na gorzką czekolade mieszamy w miseczce- dziwny smak ale naprawdę można przywyknąć - ja nawet polubiłam. Wyciągamy naleśniczka, wkładamy nadzienie i polewamy czekoladą. SMACZNEGO!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz