3 listopada 2010

Czekoladowo orzechowy deser

Deserek z mikrofali. Przed chwilą kurier przyniósł aromaty do kawy i musiałam wypróbować.
Zamówiłam , kokosowy, orzechowy i nugatowy- posmakowałam wszystkie z odrobiną serka homo, ale deser musiał byc orzechowy.. imm.. 



Kawałek ciasta:

 W małym pojemniku przeznaczonym do podgrzewania w mikrofali mieszamy widelcem :
1 jajko, łyżeczkę kakao, 2 pastylki rozgniecione słodzika, 1,5 łyżki białka sojowego w proszku 2 łyżeczki serka homo naturalnego i około 2 kropelki aromatu waniliowego,  
wstawiamy to do mikrofali na 3.5min na max. moc.


Krem orzechowy: 

2-3 łyżki serka homogenizowanego naturalnego mieszamy z 
2-3 rozgniecionymi tabl. słodzika i 
2-3 kroplami aromatu orzechowego.

Ciasto wyciągamy i kładziemy na chwilę na ściereczkę, przekrajmy i smarujemy kremem. 
SMACZNEGO!

7 komentarzy:

  1. Bardzo apetyczne. Co mam dać zamiast białka sojowego? Ojej nie mam aromatu orzechowego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zamiast bialka można dać albo 2 łyżki otrebów albo można spróbowac 2 łyżki lub 1,5 łyżki mleka w proszku. no ja też nigdy nie miałam orzechowego i tak mi się orzechów chciało że zamówiłam z internetu i powiem ze jestem zachwycona. własnie się ciasteczka pieką w piekarniku orzechowo- kakaowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeśli można wiedzieć, skąd dokładnie masz te aromaty?? Allegro, czy może jakiś sklep internetowy??

    OdpowiedzUsuń
  4. moze zrobie o nich post, ale jeszcze za wczesnie na ocene, dopiero testuje, zakupiłam tu: http://www.wywar.pl/cat-pol-1228496732-Aromaty-do-kawy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam. Deser miał być dla dukających, jednak smakowało wszystkim. Rodzinka sprzątnęła w sekundę. Bardzo dobry deser.

    OdpowiedzUsuń
  6. "bardzo dobry deser" a ja sie bardzo cieszę :) czasami potrzebuje czegoś na szybko, deser od zaraz a mikrofala sie do tego nadaje :D

    OdpowiedzUsuń